Medzinárodné kompetencie učiteľov FLORNETU – partnerstvo FLORNET 2009
V tomto projekte je hlavnou myšlienkou výmena rôznych tradícií, ktoré sú dobrým základom pre inovačnú tvorbu nových technických, spoločenských a estetických vízií, a pre dobré porozumenie iných kultúr. Kvalita vzdelávania a objem spolupráce medzi inštitúciami alebo organizáciami poskytuje štúdijné príležitosti. Spoločnosť, kvetinárske obchody a profesionálne pobočky po celej Európe sa budú zvyšovať.
Keďže je známe, že učitelia hrajú obrovskú rolu v podpore študentov ísť do zahraničia, tento projekt FLORMASN 09 je silne príbuzný k skorším IVT/PLM projektom. Výsledky tohto projektu budú použité k motivácií budúcich študentov a kolegov ísť do zahraničia.
Okrem toho by sme chceli dať našim účastníkom príležitosti rozvíjať vyššiu úrveň remeselnej kreativity a ľudského bytia. Príťažlivosť odborného vzdelávania a prípravy a mobility bude pre zamestnanca zvýšená. Vysielaním do zahraničia je účastník povzbudený používať cudzí jazyk, hlavne odbornú terminológiu – slovnú zásobu. Implementácia a výskym ICT aspektov sú tiež zahrnuté.
Hlavné ciele :
- rozvoj mezinárodných kľúčových kompetencií,
- získanie rôznych spoločenských a kultúrnych skúseností,
- zlepšenie odbornosti účastníkov v ich profesii, zvýšenie ich schopnosti zamestnať sa,
- praktické kompetencie orientované na vyučovacie metódy,
- úloha účastníkov v hodnotení a praktických skúškach by mali byť posilnené,
- účastníci rozširujú a vyberajú aspekty vzdelávania, profesie a kultúry. Toto má dosah na pracovisko, učebný plán, stratégie a vízie vysielania a prijímania partnerov.
Partnerské organizácie:
Anne – Frank – Schule, Berufskolleg der Stadt Munster
EastonCollege, EastonNorwich
Hagagymnasiet - Florist,Norrköping
Vrtnarska sola Celje
European Anthenaeum of Floral Art,Bugnara (AQ)
Kalendár podujatí
Po | Ut | St | Št | Pi | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 |
od 16.10.2024 do 16.10.2024 |
17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |